Els cartutxos virtuals

Moderador: Johnnydement

Respon
Johnnydement
Entrades: 6
Membre des de: dj. març 27, 2025 5:22 pm
Ubicació: Vallès Oriental
Contacta:

cartuchovirtual.webp
cartuchovirtual.webp (51.07 KiB) Visualitzat 28 cops
Una de les coses que menys m'agraden dels jocs de PC és la inexistència de versions físiques dels jocs i la dificultat per compartir aquests jocs amb amics. Això s'ha convertit en la política per defecte també per consola i ha estat un hàndicap important a l'hora de compartir jocs entre amics.

Per sort a PC, tot i que fins on jo sé, només Steam, tenim unes bones opcions de «família», en consola no s'havia donat fins ara.

Al darrer Nintendo Direct del 27/03/25 Nintendo ens va presentar els «cartutxos virtuals» que em semblen una molt bona solució, tot i tenir limitacions, per mi, massa restrictives.

Ara quan compris un joc digital, tindràs un cartutx virtual que podràs prestar a la gent del teu cercle familiar, això sí, el permís s'haurà d'atorgar per xarxa local i els préstecs seran només de dues setmanes.

Òbviament, això facilita que no et puguin «robar» —perquè tampoc és teu ja— el joc, però dues setmanes poden semblar poques... si és cert que si tu mentre no pots jugar al joc, són moltes.

Crec que l'aproximació bona és la de Steam, els jocs estan a un pool de jocs familiars, on pots tenir més d'una llicència per cada un, i mentre ningú hi estigui jugant, qualsevol en pot fer ús...

Tot i això, em sembla una bona iniciativa.
Respon